مشتری محور بودن یا Customer Centric به عنوان فرایندی تعریف می شود که تنها با یک فکر شروع و پایان می یابد و آن رضایت مشتری است.  در این مقاله بازاریابی ما شما را با رویکرد مشتری محوری آشنا می کنیم . آنچه در این مقاله خواهید خواند :

تعریف مشتری محوری

معنی مشتری محور بودن

ویژگی های مشتری محوری

دستیابی به اهداف شرکت از طریق رویکرد مشتری- محور

مزایای مشتری محور بودن

معایب مشتری محور بودن

چگونه می توان یک سازمان مشتری محور ساخت؟

  •  ایجاد آگاهی در شرکت
  •  بر کارکنان متمرکز شوید
  • ارائه آموزش به کارمندان
  • روی مشتریان متمرکز شوید
  • همه افراد را در سازمان با مفهوم درگیر کنید
  • پیگیری و گزارش پیشرفت
  • بازخورد مشتری را جمع آوری کنید
  • پاداش کارکنان برای رضایت مشتری
  • موفقیت مشتری را جشن بگیرید
برای مطالعه کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
تعریف ، معنی ، ویژگی ها ، مزایا رویکرد مشتری محوری بودن

قدرت خرید – تعریف ، معنی و عوامل تاثیرگذار بر قدرت خرید

تعریف ، معنی ، ویژگی ها ، مزایا رویکرد مشتری محوری بودن

تحقیق کمی چیست؟

مشتری ,، ,محور ,تعریف ,محوری ,رویکرد ,مشتری محور ,رویکرد مشتری ,مشتری محوری ,تعریف ، ,مزایا رویکرد ,رویکرد مشتری محوری ,مزایا رویکرد مشتری

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

yamahdi788 faslevibaran آبی آسمانی اینجا همه چی هست lavenderf مدرس زیست شناسی (دبیر زیست شناسی) آموزش آشپزی Best friends وبلاگ رسمي گردشگري و آشنايي با شهرم نيشابور اتوپوستر