مشتری محور بودن یا Customer Centric به عنوان فرایندی تعریف می شود که تنها با یک فکر شروع و پایان می یابد و آن رضایت مشتری است.  در این مقاله بازاریابی ما شما را با رویکرد مشتری محوری آشنا می کنیم . آنچه در این مقاله خواهید خواند :

تعریف مشتری محوری

معنی مشتری محور بودن

ویژگی های مشتری محوری

دستیابی به اهداف شرکت از طریق رویکرد مشتری- محور

مزایای مشتری محور بودن

معایب مشتری محور بودن

چگونه می توان یک سازمان مشتری محور ساخت؟

  •  ایجاد آگاهی در شرکت
  •  بر کارکنان متمرکز شوید
  • ارائه آموزش به کارمندان
  • روی مشتریان متمرکز شوید
  • همه افراد را در سازمان با مفهوم درگیر کنید
  • پیگیری و گزارش پیشرفت
  • بازخورد مشتری را جمع آوری کنید
  • پاداش کارکنان برای رضایت مشتری
  • موفقیت مشتری را جشن بگیرید
برای مطالعه کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
تعریف ، معنی ، ویژگی ها ، مزایا رویکرد مشتری محوری بودن

قدرت خرید – تعریف ، معنی و عوامل تاثیرگذار بر قدرت خرید

تعریف ، معنی ، ویژگی ها ، مزایا رویکرد مشتری محوری بودن

تحقیق کمی چیست؟

مشتری ,، ,محور ,تعریف ,محوری ,رویکرد ,مشتری محور ,رویکرد مشتری ,مشتری محوری ,تعریف ، ,مزایا رویکرد ,رویکرد مشتری محوری ,مزایا رویکرد مشتری

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلمای جدید 2020 معرفی کالا فروشگاهی الکترون روانشناسی و زندگی بهتر! shahrsazi دانلود سریال گیم اف ترونز شاهین اردبیل وبلاگ شخصی علی فرزانه موحد فروشگاه کتابخانه عمومی ولیعصر(عج)